Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Tavola Di Ingressu

organica

Tavola Di Ingressu ORGANICA hè u ritrattu filosoficu di Fabrizio di ogni sistema organicu in chì tutte e parte sò interconnesse per dà esistenza. U disignu era basatu annantu à a cumplessità di u corpu umanu è di a preconcettazione umana. U visore hè guidatu à un viaghju sublime. A porta per questu viaghju sò duie forme massive in legno chì sò percepite cum'è pulmoni, dopu un fustu di aluminiu cù connettori chì s'assumiglia à una spina. U visoriu pò truvà canne torciati chì parenu arterie, una forma chì pò esse interpretata cum'è un organu è u finale hè un bellu vetru mudellu, forte ma fragile, cum'è a pelle umana.

Cabina D'esposizione

Onn Exhibition

Cabina D'esposizione Onn hè un pruduttu artigianale di prima qualità chì combina tradizioni cù disegni muderni attraversu maestri di beni culturali. I materiali, i culori è i prudutti di Onn sò ispirati da a natura chì illuminanu i caratteri tradiziunali cun un gustu di brillantezza. A cabina d'esposizione hè stata custruita per replicà una scena di natura utilizendu materiali cumpressi assuciati cù i prudutti, per diventà stessu un pezzu d'arte armonizatu.

Calendariu

calendar 2013 “Farm”

Calendariu A splutazioni hè un calendariu di animali di kitset di carta. Completamente assemblatu fa una splutazioni in miniatura di e carche cumpletu cù sei animali sfarenti. Vita cun Disegnu: I disigni di qualità anu u putere di mudificà u spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati cun u cuncettu di "Vita cun u Disignu".

U Stand Di Stemma

Lande

U Stand Di Stemma U Stand Coat era cuncepitu cum'è una scultura d'uffiziu assai decorativa è funziunale, una fusione d'arte è funzione. A cumpusizione hè stata pensata per esse una forma estetica per embellire l'ufficiu è per pruteggià oghje u più grande vestitariu corporativu, u Blazer. U risultatu finali hè un pezzu assai energicu è sofisticatu. A pruduzzione è u cumerciu currettu u pezzu era cuncepitu per esse leggeru, forte, è pruduttivu di massa.

Lampada À Colgante Led

Stratas.07

Lampada À Colgante Led Cù un altu processamentu è eccellenza in ogni dettagliu ci sforzemu di creà un disignu simplice, limpiu è intemporal. In particulare a Stratas.07, cù a so forma perfettamente simmetrica, hè assolutamente seguita e regule di questa specificazione. U modulu LED integratu di Xicato XSM Artist Series hà un Indice di Rendering di Colore> / = 95, una luminosità di 880lm, una putenza di 17W, una temperatura di culore di 3000 K - biancu caldu (2700 K / 4000 K disponibile su richiesta) . A vita di i moduli LED hè dichjarata da u pruduttore cù 50 000 ore - L70 / B50 è u culore hè coherente durante a vita (1x2 passu MacAdams sopra a vita).

Calendariu

calendar 2013 “Rocking Chair”

Calendariu A Catedra di Rocking hè un calendariu di desktop freestanding in a forma di una sedia in miniatura. Seguitate a guida per assemblà una sedia chì si batteghja in avanti è in avanti cum'è un veru. Visualice u mese currentu nantu à a sedia, è u mese prossimu nantu à u sediu. Vita cun Disegnu: I disigni di qualità anu u putere di mudificà u spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati cun u cuncettu di "Vita cun u Disignu".