Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Collezione Watchface

TTMM (after time)

Collezione Watchface ttmm presenta una collezione di app di watchface, pensata per smartwatches cù schermi di pixel 144 × 168 in bianco è biancu cum'è Pebble è Kreyos. Truverete quì 15 mudelli di app simplici, eleganti è estetichi di watchface. Perchè sò fatti di energia pura, sò più simile à i fantasimi chì e cose reali. Questi Orologi sò i più ecunomichi è ecològichi-amichi chì mai esistenu.

Rivista

Going/Coming

Rivista Basatu nantu à l'idea di partenze è arrivi, sta rivista di bordu hè divisa in duie parti: Andà / Venuta. Viaghjà si tratta di e cità europee, esperienze di viaghju è cunsiglii per andà in straneru. Include un passaportu di una celebrità in ogni edizione. U passaportu di "Repubblica di i Viaghjatori" hà infurmazioni persunali nantu à quella persona è a so entrevista. Venite si tratta di l'idea chì u megliu di un viaghju hè di vultà in casa. Si parla di decorazione di a casa, di cucina, di attività per fà cù a nostra famiglia è di l'articuli per godiri a nostra casa megliu.

Calendariu

calendar 2013 “ZOO”

Calendariu U ZOO hè un kit di artigiani per fà sei animali, ognunu serve cum'è un calendariu di dui mesi. Avete un annu caricu di divertimentu cù u vostru "picculu zoo"! Vita cun Disegnu: I disigni di qualità anu u putere di mudificà u spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati cun u cuncettu di "Vita cun u Disignu".

Mobili Chì Trasforma

Ludovico

Mobili Chì Trasforma A manera chì salvà spaziu hè abbastanza originale, avè duie sedie completamente nascoste in un cassetto. Quandu pusatu in u mobili principali, ùn ti capite micca chì ciò chì pare chì i calafatti sò in realtà duie sedie separate. Pudete ancu avè un tavulinu chì pò esse adupratu cum'è scrivania quandu hè statu pigliatu fora di a struttura principale. A struttura principale hè custituita da quattru cassetti è un compartimentu ghjustu sopra u cacciatore superiore in u quale pudete almacenà parechje cose. U materiale principale adupratu per stu mobili, beign eucaliptus fingerjoint, hè ecologicu, incredibilmente resistente, duru è hà un appellu visuale assai forte.

L'applicazione Di U Clock

Dominus plus

L'applicazione Di U Clock Dominus plus spressione di u tempu in modu originale. Cum'è i dots nantu à pezzi dominoe trè gruppi di punti rappresentanu: ore, decine di minuti è minuti. U tempu di u ghjornu pò esse lettu da u culore di i punti: verde per AM; giallu per PM. L'applicazione cuntene un timer, un sveglia è una sveglia. Tutte e funzioni sò navigabili toccu discretti punti d'angle. Hè stata avutu un cuncepimentu originale è artisticu chì presentava l'attuali faccia di u XXI seculu. Hè distinatu in una bella simbiosi cù i casi di i dispositi portativi d'Apple. Hà una interfaccia simplice cù solu qualchi parolle necessaria per operare.

U Spaziu Cumerciale

De Kang Club

U Spaziu Cumerciale Dekang si trova in u centru cummerciale di Guangzhou, Cina, hè una SPA è divertimentu unu di i prughjetti cummirciali. U prughjettu hè in u cuncettu di cuncepimentu di "paisaghju urbanu" cum'è l'aspettu basicu per risponde à e dumande di a vita urbana muderna.