Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Casa

Dezanove

Casa L'ispirazione di l'architettu venne da u boscu rinnuvatu di eucaliptu di e "batee". Queste e plataforme di produzzione di cozelle in estuariu è chì custituiscenu a industria locale assai impurtante in "Ria da Arousa", Spagna. U legnu di Eucaliptu hè adupratu in sti plataformi, è ci sò estensioni di questu arburu in a regione. L'età di u legnu ùn hè micca ammucciatu, è e sfere di facce externe è interni di u legnu sò aduprate per creà sensazioni diverse. A casa prova à piglià prestitu a tradizione di u circondu è a revelà per mezu di a storia narrata in u cuncepimentu è u dettagliu.

Ristorante

Xin Ming Yuen

Ristorante L'entrata hè una sfilata di materiali cuntrastanti, strutture è culori. A zona di ricezione hè un spaziu di cunfortu tranquillu. I mudelli auspiciosi scontranu decorazioni jocu. Dietro si trova una zona di barra dinamica in un cuntestu di riposu. Luci tradiziunali chinois Hui mudellu di luci ledu aghjunghjenu un sensu di futurisimu. U passaghju per un claustru di e tettu delicatu adornatu hè a zona di pranzu. Decoratu cù stampi fiurali, pesci carb, macchine vetrate in rilievo è l'armari antichi armarieri Bai Zi, hè un viaghju visuale per u tempu è e reliquie culturali in moda.

U Spaziu Di Vendita

Portugal Vineyards

U Spaziu Di Vendita U magazinu cuncettu Portugal Vigneti hè u primu magazzinu fisicu per a cumpagnia specializata in vinu in ligna. Situatu adiacente à a sede di a cumpagnia, di fronte à a strada è occupendu 90m2, a tenda hè custituita da un pianu aperto senza partizioni. L'internu hè un spaziu cecamente biancu è minimu cù a circulazione circulare - una tela bianca per u vinu portoghese per brillà è esse affissata. I sacchetti sò sculacciati da i muri in riferimentu à e terrazze di u vinu nantu à una sperienza di vendita immersiva à 360 gradi senza un contatore.

U Suciale È U Divertimentu

Baoan - Guancheng Family Fit Bar

U Suciale È U Divertimentu E linee horizontali è verticali si intersecanu unu à l'altru per fà una griglia. Ogni griglia hè una piattaforma di cumunicazione, chì hè ancu a fonte di u cuncettu di cuncepimentu di u whisky bar. In termini di risparmiu energeticu è di prutezzione ambientale, u designer hà utilizatu lampi di risparmiu energeticu LED in tutta a barra. Per mantene a qualità di l'aria in a barra, u disignu aduttà finestre da u nordu à u sudu, chì pò assicurà u passaghju di l'aria naturale.

Sala Di Mostra

City Heart

Sala Di Mostra Da l'architettura di a cità à l'indice per capisce è pesa u bilanciu di u disignu, l'espressione di a cità condensata in trè spazii cantunali, per mezu di a custruzione è di u sviluppu urbanu per prumove l'imprese, a perspettiva di a cità è di e persone di u cambiamentu di e città è e caratteristiche urbane è urbane. plegamentu climaticu in cambiu per sprime a capiscitura di u cuncettore di una cità, vede u passatu di a cità di più per vede u so avvene.

Cumplessu Equestru

Emerald

Cumplessu Equestru L'immagine holistica di l'architettura è di i spaziali unisce tutti i sei edifici palesanu l'identità funzionale di ognunu. Facciate allargate di arene è stalle dirette à core cumunu amministrativu. Edificiu à sei lati cume a griglia di cristallu riposa in cornice di legnu cum'è in collana. Trianguli murali decorati cù spargimentu di vetru cum'è dettagli smeraldi. A custruzzione bianca curvata mette in risaltu l'entrata principale. A griglia di e facciate face ancu parte di u spaziu internu, induve l'ambiente hè percepitu per mezu di una rete trasparente. L'interni cuntinueghjanu u tema di e strutture in legnu, aduprendu scala di elementi à scala umana più prupurziunata.