Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Installazioni Interattive

Falling Water

Installazioni Interattive L'acqua di Falling hè un insettu di installazioni interattivi chì permettenu à l'utilizatori di cambià u percorsu in ghjiru à un cubu o cubi. A cumminazione di cubi è flussu di perle presentanu un cuntrastu d'ughjettu staticu è flussu d'acqua dinamicu. U flussu pò esse tracciatu per vede i fugliali corre o solu mette nantu à un tavulinu cum'è una scena d'acqua congelata. Beads sò ancu cunsiderate cum'è u desideriu di e persone ogni ghjornu. I Wishes devenu esse incatenati è correndu per sempre cum'è una cascata.

Installazione Di Quadru

Missing Julie

Installazione Di Quadru Stu disignu presenta una installazione di quadru è una interfaccia trà interni è esterni, o luci è ombre. Da una espressione mentre a ghjente cercanu fora di un quadru per aspittà chì qualchissia vulti. Diversi tipi è taglia di sferi di vetru sò usati com'è simbulu di brami è lacrime per implicà l'emozioni chì si stà pussibule nascondenu. U quadru di acciaio è e caselle definiscenu u limitu di emozione. L'emozioni da una persona pò esse diversa da u modu chì si percepisce cum'è l'imaghjini in i sferi sò upside up.

Fiore Stand

Eyes

Fiore Stand L'Eyes hè un fiore in tutte e occasioni. U corpu ovale hè orulatu cù aperture irregulare cum'è ochji umani chì sò sempre à circà per cose meravigliose in a Mamma Natura. U stand si comporta cum'è un filosofu. Custesta a bellezza naturale è mostra u mondu interu per voi prima o dopu chì l'abbiate.

Maschera

Billy Julie

Maschera Stu disignu hè ispiratu da una microexpressione. U designer sceglie Billy è Julie per dui tipi di personalità multiple. L'elementi intricati sò creati da l'aghjustamentu parametricu di l'orientazioni di una geometria di scala, basata nantu à una curva imbottitata cù particioni. Cum'è una interfaccia è un interpretu, sta maschera hè creata per fà e persone esaminà a propria cuscenza.

Assistente Di Maquillaje

Eyelash Stand

Assistente Di Maquillaje Stu disignu esplora una metafora di ciglia. U disignatore cunsidereghja a sbulicazione hè una ricerca in l'aspettativa persunale. Crea un stand di eyelash cum'è icona di a vita o una tappa in miniatura di u performance. Sta stazzione simbulizeghja un impegnu reminiscente in a mattina o prima di dorme, mettendu ciglia temporaneamente prima o dopu esse appiicata. Un colpu di ciglia hè un modu per memorizà ciò chì qualcosa di triviale hà cuntribuitu à l'avventura persunale ogni ghjornu.