Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Installazione À U Tema

Dancing Cubes

A Installazione À U Tema Stu disignu interagisce cù u sughjettu affissatu da i moduli. Stu stand di tema hè pensatu cun un mecanismu auto-expanditu per cunnette sei o più cubi à una unità scalata in trè direzzione perpendiculare. A cunfigurazione di forma libera cù tacchi face a cunnessione simile à e persone ballate intrecciate. L'urganizazione di i picculi buchi crea una struttura di alloghju per u sughjettu cù pezzi lineari.

L'identità Corporativa

film festival

L'identità Corporativa "Cinema, ahoy" hè statu u slogan per a seconda edizione di u Festival di Film Europeu in Cuba. Fa parte di un cuncettu di disignu focu di viaghju cum'è modu di cunnessione di culture. U disignu evoca u viaghju di una nave di crucero viaghjante da l'Europa à L'Avana caricata di film. U disignu di l'invitazioni è i biglietti per u festival hè stata ispirata da i passaporti è l'embarcati utilizati da i viaghjatori in tuttu u mondu oghje. L'idea di viaghjà à traversu i filmi incuragisce u publicu per esse ricettivu è curicu di i scambii culturali.

Snack Food

Have Fun Duck Gift Box

Snack Food A casella di rigalu "Have Fun Duck" hè un rigalu speciale per i ghjovani. Ispiratu da ghjoculi, ghjochi è filmi in stile pixel, u disignu riprisenta una "cità alimentaria" per i ghjovani cù illustrazioni interessanti è dettagliate. L'imagine IP serà integrata in i strati di a cità è i ghjovani amanu sport, musica, hip-hop è altre attività di divertimentu. Pruvate i ghjoculi sportivi divertenti mentre godite e cibo, sprimenu un stile di vita ghjovanu, divertente è felice.

Un Pacchettu Alimentariu

Kuniichi

Un Pacchettu Alimentariu U tradiziunale cibo conservatu giapponese Tsukudani ùn hè micca bellu cunnisciutu in u mondu. Un piattu stufatu di salsa di soia chì combina diversi frutti di mare è terra. U novu pacchettu include nove etichette cuncepite per mudernizà i mudelli tradiziunali giapponesi è esprimenu e caratteristiche di l'ingredienti. U novu logò di a marca hè cuncipitu cù l'aspettativa di cuntinuà sta tradizione per i prossimi 100 anni.

U Mele

Ecological Journey Gift Box

U Mele U disignu di a scatula di rigalu di u mele hè ispiratu da u "viaghju ecologicu" di Shennongjia cù e piante abbundanti è u bon ambiente naturale ecologicu. A prutezione di l'ambiente ecologicu lucale hè u tema creattivu di u disignu. U disignu adopta l'arti tradiziunali di carta tagliata di carta è ombra di pupi per mustrà l'ecologia naturale lucale è cinque animali protetti di prima classe rari è periculosi. L'arba rossa è a legnu hè adupratu nantu à u materiale di imballaggio, chì rapprisenta u cuncettu di natura è prutezzione ambientale. A scatula esterna pò esse usata cum'è una scatula di almacenamento per a riutilizazione.

Infografica Cù Gif Animatu

All In One Experience Consumption

Infografica Cù Gif Animatu U prughjettu di U Cunsuminu All In One Experience hè un Big Data Infograficu chì mostra infurmazioni cum'è u scopu, u tipu, è u cunsumu di visitatori in centri commerciali cumplessi. I cuntenuti principali sò cumposti da trè Insights rapprisentanti derivati da l'analisi di e Big Data, è sò disposti da cima à fondu secondu l'ordine di impurtanza. I grafici sò fatti cù tecniche isometriche è sò raggruppati in usu di u culore rappresentativu di ogni sughjettu.