Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Identità Di Marca

BlackDrop

Identità Di Marca Questa hè una Strateġija di Marca persunale è Prughjettu d'Identità. BlackDrop hè una catena di magazzini è di marca chì vende è distribuisce caffè. BlackDrop hè un prughjettu persunale inizialmente sviluppatu per definisce a direzione tonale è creativa per l'impresa creativa freelance persunale. Questa Identità di Marca hè stata creata per u scopu di posizionà Aleks cum'è cunsultante di marca di fiducia in a comunità di iniziu. BlackDrop ferma per una marca di startup scuppiata, cuntempuranea, trasparente chì hà per scopu di diventà una marca senza fine, ricunnoscibile, di l'industria.

A Serie Fotografica

U15

A Serie Fotografica U prughjettu di l'artisti prufiteghja di e caratteristiche di l'edificiu U15 per creà una associazione cù elementi naturali prisenti in l'imaginazione cullettiva. Apprufittendu di a struttura di e custruzzioni è di e so parti, in quantu i so culori è forme, cercanu di evucà in i locu più specifici cum'è a Forest Forest Chine, a American Devil Tower, cum'è icone naturali generichi cum'è cascate, fiumi è piste rocciose. Per accunsentisce una interpretazione diversa in ogni stampa, l'artisti esploranu l'edificiu attraversu un approcciu minimalista, utilizendu diversi anguli è prospettivi.

Situ Web

Travel

Situ Web U disignu utilizò un stilu minimalista, per ùn scaricà micca l'esperienza di l'utilizatore cù informazioni innecessarie. Hè ancu assai difficiule d'utilizà un stilu minimalista in l'industria di i viaghji postu chì in parallulu cun un disignu simplice è chjaru, l'utilizatori deve acquistà informazioni complete nantu à u so viaghju è questu ùn hè micca faciule da cumminà.

Marca È Imballaggio

Leman Jewelry

Marca È Imballaggio Soluzione visuale à l'identità nova di Leman Jewelry era un novu sistema cumpletu per espone u lussu, esigente ma sofisticatu è minimu sintimentu. U novu logò inspiratu da u prucessu di travagliu Leman, u so serviziu di cuncepimentu di alta couture, artigianalmente tutte e forme di diamante chì circundanu un simbulu stella o un simbulu scintillante, creanu un simbulu sofisticatu è facendu ancu un effetto brillante di u diamante. In seguitu, tutti i materiali colaterali sò stati prudutti cun dettagli di alta qualità per enfatizà è arricchiscenu a luxuosità di tutti i novi elementi visivi di marca.

U Serviziu Di Raccomandazione Di Musica

Musiac

U Serviziu Di Raccomandazione Di Musica Musiac hè un mutore di cunsiglii musicali, utilizà una participazione proattiva per truvà opzioni precise per i so utilizatori. U scopu di prupone interfacce alternative per sfidà l'autocrazia di l'algoritmu. U filtru d'infurmazioni hè diventatu un approcciu di ricerca inevitabbile. Tuttavia, crea effetti camera di eco è vince l'utilizatori in a so zona di cunfortu seguitendu currettamente e so preferenze. L'utilizatori diventanu passivi è si interruganu l'opzioni chì a macchina furnisce. U tempu di rivisione opzioni pò aumentà enormi bio-costu, ma hè u sforzu chì crea una sperienza significativa.

Licori

GuJingGong

Licori E storie culturale trasmesse da e persone sò presentate nantu à l'embalaghju, è i modelli di bevande di drago sò disegnati currettamente. U dragone hè rispettu in Cina è simbulizeghja l'ausprità. In l'illustrazione, u Dragone vene à beie. Perchè hè attrattu da u vinu, sopra a buttiglia di vinu, aghjustendu elementi tradiziunali cum'è Xiangyun, palazzu, montagna è fiume, chì confirma a legenda di u vinu di Gujing tributu. Dopu avè apertu a scatula, ci serà una capa di carta di carta cù illustrazioni per fà a casella hà l'effettu di visualizazione generale dopu l'apertura.