Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Campagna Publicitaria

Feira do Alvarinho

Campagna Publicitaria Feira do Alvarinho hè una festa annuale di vini chì si celebra in Moncao, in Portogallo. Per cumunicà l'avvenimentu, hè statu creatu un regnu anticu è fittivu. Cù nome propiu è civiltà, U Regnu di Alvarinho, designatu cusì perchè Moncao hè cunnisciutu cum'è a cuna di u vinu d'Alvarinho, hè statu ispiratu in a storia vera, lochi, persone iconiche è leggende di Moncao. A più grande sfida di stu prughjettu era di portà a storia vera di u territoriu in u cuncepimentu di e caratteri.

U Disignu Di L'identità Visuale

ODTU Sanat 20

U Disignu Di L'identità Visuale Per u XXimu annu di ODTU Sanat, un festival d'arte organizatu annunziamente da l'Università Tecnica di u Mediu Oriente, a dumanda era di custruisce un linguaghju visuale per mettendu in risaltu i 20 anni di consegna di u festival. Cum'è dumandatu, u XX annu annu di u festival hè statu enfatizatu da avè avvicinatu cum'è un pezzu d'arte coperto per esse svelatu. Ombre di i stessi strati di culore chì formanu i numeri 2, è 0 anu creatu una illusione 3D. Questa illusione dà u sintimu di sollievu è i numeri pare fendu in fondu. A scelta di culore viva crea un cuntrastu sottile cù a tranquillità di l'onda 20.

U Lignu Di Malbec Di Whisky

La Orden del Libertador

U Lignu Di Malbec Di Whisky Pruvatu di cumminà l'elementi distinti chì riferenu à u nome di u pruduttu, u cuncepimentu rinforza u missaghju chì prupone. Trasmette una maghjina passiunanti è interessante. L'illustrazione di un condor sfidante che mostra e so ali, denota u sensu di libertà, cunjugatu cù a medaglia simmetrica è suggestiva, aghjuntu à una illustrazione di fondo cun un paisaghju imaginariu chì porta a poesia à u disegnu, generanu una combinazione ideale per trasmette u messagiu vulutu. Una sobria paleta di culori li dà caratteristiche esclusive è l'usu tipograficu porta à un pruduttu tradiziunale è storicu.

I Pilloli Infusi Di Cannabis

Secret Tarts

I Pilloli Infusi Di Cannabis L'imballazione di u Secret Tarps hè fatta in l'allora chjamata stile retro / vintage mudernizatu cù una sensazione di note di scola antica, cusì una anticipazione di u maestru-farmacistu tene u cliente da un primu sguardu è più tardi mentre l'osservazione dettagliata di elementi di design principali codificati in una struttura olistica chì trasfigisce u puntu di marketing principale: stu pruduttu hè sviluppatu da una sucietà impegnu-prufessiunale da u farmacistu è cuntene una ricetta secreta di u farmacistu fatta da a so manu.

App Mobile

Akbank Mobile

App Mobile U novu disignu di l'app Akbank Mobile furnisce una nova perspettiva in termini di sperienza bancaria suciale, intelligente, a prova futura è gratificante. Cù u disignu d'area persunalizata nantu à a pagina principale, l'utilizatori ponu vede indicazioni intelligenti per facilità a so vita finanziaria. Inoltre, cù stu novu approcciu di cuncepimentu, e transazzioni bancari tradiziunali parlanu a lingua di l'utilizatori cù visuale miniature di cuntattu, flussi d'azzione simplificati è cuncetti.

Scultura Publica

Bubble Forest

Scultura Publica Bubble Forest hè una scultura publica fatta in acciaio inox resistente à l'acidu. Hè illuminatu cù lampi LED RGB programabili chì permettenu a scultura di sottoporsi à una metamorfosi spettaculari quandu u soli tramonta. Hè statu creatu cum'è una riflessione nantu à a capacità di e piante à pruduce l'ossigenu. A foresta di titulu hè custituita da 18 tronchi d'azzaru / tronchi chì finiscinu cun corone in forma di costruzioni sferiche chì ripresentanu una sola bolla d'aria. A Bubble Forest si riferisce à a flora terrestre cum'è à quella cunnisciuta da u fondu di laghi, mari è oceani