Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Stallazione D’Arte

The Future Sees You

Stallazione D’Arte U Futuru Vede Vi presenta a bellezza di l'ottimisimu abbrazzatu da u ghjovanu adultu creattivu - i futuri pensatori, innovatori, cuncettori è artisti di u vostru mondu. Una storia visuale dinamica, prughjettata à traversu 30 finestre annantu à 5 livelli, l'ochji scuppanu attraversu un spettru di culori vibranti, è à volte pare chì seguitanu a folla cum'è stanu cun fiducia à a notte. Per mezu di sti ochji vedenu u futuru, u pensatore, l’innovatore, u cuncettore è l’artistu: i criatori di dumane chì cambianu u mondu.

U Filtru Di Sigarette

X alarm

U Filtru Di Sigarette X alarme, hè una alarma per i fumatori per fà chì si realizanu ciò chì facenu in sè stessu mentre stanu facendu. Stu disignu hè una nova generazione di filtri di sigarette. Stu disignu pò esse un bellu rimpiazzamentu per l'annunzii caru contr'à u fumu è hà più influenza nantu à i menti di i fumatori chè qualsiasi altra publicità negativa. Ha una struttura assai semplice, i filtri sò stampati cù una tinta invisibile chì copre l'area negativa di u disegnu è cù ogni puff u schizzu apparirà più chjaru cusì cun ogni puff vederete u vostru core scuru è sapete ciò chì ti succede.

Imballaggio Di Magnesiu

Kailani

Imballaggio Di Magnesiu I travaglii di l'Agenzia Arome nantu à l'identità grafica è a linea artistica per l'imballaggio Kailani sò basati nantu à un disignu minimu è pulitu. Stu minimalismu hè in ligna cù u pruduttu chì hà solu un ingrediente, u magnesiu. A tipografia scelta hè forte è tipica. È caratterizeghja a forza di u magnesiu minerale è a forza di u pruduttu, chì restituisce a vitalità è l'energia à i cunsumatori.

A Buttiglia Di Vinu

Gabriel Meffre

A Buttiglia Di Vinu Aroma crea l'identità grafica per u culleghju Gabriel Meffre chì celebra 80 anni. Avemu travagliatu annantu à un disignu caratteristiche di l'anni 30 di l'epica, simbulizata gràficamente da una donna cun un bicchiere di vinu. I piani di culore utilizati sò accentuati da stampature è stampate calde di fugliale per accentuà u latu di u cullezzione.

Imballaggi Alimentari

Chips BCBG

Imballaggi Alimentari A sfida per a realizazione di pacchetti di chip di a marca BCBG hà cunsiste in a realizazione di una seria di imballaggi in adattazione cù l'universu di a marca. L'imballaggi anu da esse sia minimalisti è muderni, avendu un tocco artigianale di crocci è quellu latu simpaticu è simpaticu chì porta i caratteri disegnati con la penna. L'aperitivu hè un mumentu cunvivente chì si deve sentu nantu à l'emballa.

Installazione Desktop

Wood Storm

Installazione Desktop A Tempesta di Legnu hè una installazione di desktop per divertimentu visuale. A turbulenza di u flussu d'aria hè fatta da una cortina di lignu cumu rinfurzata da e luci lampate da quì sottu per un mondu senza gravità. L'installazione si comporta cum'è un ciclu dinamicu infinitu. Guida a linea di vista intornu à circà u puntu iniziale o finale cum'è l'audienza stanu in ballu cù a tempesta.