Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Casa

VH Green

Casa A casa hè estesa verde sia in pianura sia in stereoscopica, chì creanu un bonu ambiente sia per i residenti è per a cità. In u rughjonu asiatu assulanatu, Breeze Soleil aduprendu stu verde hè un modu assai efficace di pensamentu. Non solu a funzione di u parasole in l'estiu, ma ancu prutezzione di a privacy, evità da u noise di strada è l'effettu di rinfrescamentu per irrigazione automatica pò esse uttenuta.

Chjesa

Mary Help of Christian Church

Chjesa Data l'estensione di a cumunità cattolica è l'aumentu di u turismu in l'isula di Samui, Suratthani. Maria Aiutu di a chjesa cristiana esterna hè stata cuncepita in una forma cumminata di priche di mani, alge Angle è i Raggi di u Spìritu Santu. Spaziu internu, securità cum'è in u grembu maternu. Per l'usu di u longu è strettu vucale di luce è una grande insulazione ligeramente pesante in béton isolante attraversu u vuidu luminariu sò stati custruiti per creà una ombra chì mantene u cambiamentu cù u tempu conserva u confortu internu. Minimizeghja a decorazione simbolica è l'usu di u materiale naturale cum'è umiltà tranquillu in a preghiera.

Casa Residenziale

Abstract House

Casa Residenziale A residenza utilizeghja una estetica moderna mentre mantene una corte centrale, chì evoca a pratica tradiziunale kuwaitica in l'edificamentu di case. Quì a residenza hè permessa di ricunnosce sia u passatu nè u presente, senza scontri. A funzione d'acqua à i passi di a porta principale arrampica fora, u vetru di u pianu à u tettu aiuta à mantene i spazii più aperti, chì permettenu l'utilizatori di passà entre fora è l'internu, passatu è presente, senza sforzu.

Ristorante

Chuans Kitchen II

Ristorante Chuan's Kitchen II, chì pigghia sia a terra nera sia a terra nera di Sichuan Yingjing è a materia minera minata da a custruzione di metro, hè un ristorante sperimentale custruitu annantu à l'esperimentu cuntempuraneu di l'arte tradiziunale tradiziunale. Trascorrendu u limitu di i materiali è esplorendu a forma muderna di l'arti tradiziunali populari, Infinity Mind estrava i giunti scartati dopu à u prucessu di tirà di a ceramica nera di Yingjing, è a utilizava cum'è l'elementu principale di decorazione in a cucina di Chuan II.

U Caffè

Hunters Roots

U Caffè Rispondi à un breve per una estetica moderna, pulita, hè statu creatu un internu inspiratu da crati di frutta di legno usati in forma astratta. I cesti omplenu i spazii, creendu una forma scultiva immersiva, quasi à una grotta, ma quella hè prodotta da forme geometriche semplici è dritti. U risultatu hè una sperienza spaziale pulita è cuntrullata. U disignu intelligente maximizeghja u spaziu limitatu cunvertendu e dispusizione pratiche in caratteristiche decorattive. I luci, armari è scaffalature cuntribuiscenu à u cuncettu di u disignu è visuale sculturale.

L'uffiziu Di Serviziu

Miyajima Insurance

L'uffiziu Di Serviziu U cuncettu di u prugettu hè di "cunnette l'uffiziu cù a cità" apprufittendu l'ambiente. U situ si trova nantu à u locu induve e panoramiche di a cità. Per ottene u spaziu in forma di tunnel si adopten, chì passa da a porta di ingressu finu à a fine di u spaziu uffiziu. A linea di u legnu di u tettu è a nera nera chì sò stallati luci è attrezzature di climatizazione facenu enfasi in a direzzione versu a cità.