Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Poster Di Film

Mosaic Portrait

U Poster Di Film U filmu d'arte "Ritrattu Mosaicu" hè statu liberatu cum'è poster di cuncettu. Spiega principalmente a storia di una picciotta chì era stata assaltata sessualmente. U biancu hà generalmente a metafora di a morte è u simbulu di castità. Stu poster sceglie di nascondere u messagiu di "morte" daretu à un statu tranquillu è gentile di una ragazza, per risaltà l'emozione più forte daretu à u silenziu. À u stessu tempu, u designer integrava elementi artistichi è simboli suggestivi in l'immagine, causendu un pensamentu più ampiu è esplorazione di opere cinematografiche.

Scultura Di Luce Cristallina

Grain and Fire Portal

Scultura Di Luce Cristallina Custituita di legnu è cristallo di quartz, sta scultura ligera organica usa legnu à modu durevule da un magazzinu di riserve di legnu di Teak età. Perfettu da decennii da u sole, u ventu è a pioggia, u legnu hè dunque furmatu à a manu, sabbiatu, brusgiatu è finitu in un vasu per tenerà l'illuminazione LED è utilizendu cristalli di quartz cum'è un diffusore naturale. I cristalli naturali di quartz inalterati 100% sò usati in ogni scultura è sò di circa 280 milioni d'anni. Una varietà di tecniche di finitu in legnu sò usati per u metudu Shou Sugi Ban d'utilizà u focu per a prisirvazioni è u culore cuntrastante.

L'applicazione Mobile

DeafUP

L'applicazione Mobile DeafUP scatta l'impurtanza di l'educazione è l'esperienza prufessiunale per e cumunità sorda in l'Europa Orientale. Creanu un ambiente induve i prufessiunali di l'udienza è i studenti sorda ponu scuntrà è cullaburarà. U travagliu inseme sarà una manera naturale di empoderare è motivà e surde per diventà più attivu, per elevà i so talenti, per amparà e cumpetenze novi, per fà a differenza.

Situ Web

Tailor Made Fragrance

Situ Web Fragranza Tailor Made hè nata da l'esperienza di una sucità taliana specializata in u sviluppu è a produzzione di imballaggi primari per i settori di fragranza, cura di a pelle, cosmetici di colore è casa di fragranza. U rolu di Webgriffe era di sustene a strategia di cummerciale di u cliente cuncependu una suluzione chì favurizò a Conscienza di a Marca è u lanciamentu di a nova Unità di Business focalizata nantu à chì l'utenti creanu u so perfume unicu è cumpletamente persunalizata, mette in passu un largu prucessu di crescita industriale è segmentazione di l'offerta B2B.

Etichetta Di A Biera

Carnetel

Etichetta Di A Biera Un cuncepimentu di l'etichette di birra in stile Art Nouveau. L'etichetta di a biera cuntene ancu assai dettagli nantu à u prucessu di produzione. U disignu si adatta ancu à dui buttigli diversi. Questu pò esse fattu simplice stampendu u disignu in un display à 100 per centu è a dimensione di 70 per centu. L'etichetta hè cunnessa à una basa di dati, chì assicura chì ogni buttiglia riceve un numeru di cumpletu unicu.

Identità Di Marca

BlackDrop

Identità Di Marca Questa hè una Strateġija di Marca persunale è Prughjettu d'Identità. BlackDrop hè una catena di magazzini è di marca chì vende è distribuisce caffè. BlackDrop hè un prughjettu persunale inizialmente sviluppatu per definisce a direzione tonale è creativa per l'impresa creativa freelance persunale. Questa Identità di Marca hè stata creata per u scopu di posizionà Aleks cum'è cunsultante di marca di fiducia in a comunità di iniziu. BlackDrop ferma per una marca di startup scuppiata, cuntempuranea, trasparente chì hà per scopu di diventà una marca senza fine, ricunnoscibile, di l'industria.