Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Cuncettu D'architettura Corporativa

ajando Next Level C R M

Cuncettu D'architettura Corporativa ajando Loft Concept: L'infurmazione hè u Materiale di Edificazione di u nostru Universu. Un loft assai insolitu hè statu creatu in u distrittu portu di Mannheim, in Germania. A squadra di ajando cumpletu vivaranu è travaglianu quì da ghjennaghju di u 2013. L'architettu Peter Stasek è l'uffiziu di l'architettu di loftwerk situatu in Karlsruhe sò in daretu à u cuncettu d'architettura corporativa di u loft. Hè stata ispirata da a fisica quantistica di Wheeler, di l'architettura di Josef M. Hoffmann è, benintesa, da a sperienza informativa di ajando: "L'informazione rende u mondu giudiziu". Testu da u ghjurnalistu Ilona Koglin

Elettrik-Trike Urbana

Lecomotion

Elettrik-Trike Urbana Sia ecunomicu è innovatore, u E-trike LECOMOTION hè un triciclo di assistenza elettrica chì hè statu inspiratu da i carri di shopping nested. E-trikes LECOMOTION sò pensati per travaglià cum'è parte di un sistema di scambiu di bicicletta urbana. Prughjettatu dinò per nidificà unu à l'altru in una linea per u almacenamentu compactu è per facilità a raccolta è muvimentu parechje in una volta via una porta posteriore basculante è un set di manivella amovibile. L'assistenza in pedale hè furnita. Pudete aduprà da bici normale, cù o senza batteria di supportu. A carica hà ancu permessu di trasportà 2 zitelli o un adultu.

Cancelleria

commod – Feines in Holz

Cancelleria U "commod" hè specializatu in u travagliu interiore. Fidelu à u mottu "materie prime di legno" a cumpagnia realizeghja prughjetti residenziali particulari altamente esclusivi. A cancelleria avia da scuntrà sta dumanda. Un layout riduce ma ghjucatu hè statu rializatu aduprendu un culore soprattuttu blended. A cancelleria riflette l’stile di l’impresa è ancu a so ideologia per aduprà solu u materiale più preziosu: U documentu hè fattu di 100 per centu di cuttone, i buste di vera vernice in legnu. I cartoli di cummerciale "incarnanu" u slogan di e cumpagnie creendu una stanza in 3 dimensioni chì cuntene prudutti tipici in legno.

U Trituratore Di Carta

HandiShred

U Trituratore Di Carta HandiShred hè una trituradora manuale portable chì ùn vole micca una fonte di energia esterna. Hè pensatu chjucu è ordinatu per pudè mette in u vostru scrivania, dentro un cassetto o una valigetta chì pò accede facilmente è sfughjà u vostru documentu impurtante in ogni locu in ogni locu. Questa strumenta utile funziona bè per shred ogni documentu o uttinutu per assicurà chì a privacy privata, cunfidenziale è ogni infurmazione persunale hè mantinuta sicura in ogni momentu.

Tabella D'interazione

paintable

Tabella D'interazione Paintable hè un tavulinu multifunzione per tutti, puderia esse un tavulinu ordinariu, un tavulinu di disegnu, o un strumentu musicale. Pudete aduprà diverse culori per pitturà nantu à a superficia di u tavulinu per creà musica cù i vostri amichi o famiglie, è a superficie trasfererà u disegnu per diventà melodia da sensori di culore. Ci hè dui modi di disegnu, disegnu creativo è disegnu di nota di musica, i zitelli puderanu disegnà qualcosa chì volenu creà musica à l'azzu o utilizanu a regula chì dissenu per riempimentu di u culore nantu à una pusizione specifica per fà rima di a scuola materna.