Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Calendariu

Calendar 2014 “Safari”

Calendariu Safari hè un calendariu di animali di carta stampata. Elimina è assemblate i 6 fogli cù 2 calendarii mensili nantu à i lati. Piegà u corpu è e sezioni di a cunghjunzione à u longu di i crugli, fighjate i marchi nantu à e articulazioni, è cunghjunghje cumu si mostra. Disegni di qualità anu u putere di mudificà spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati aduprendu u cuncettu di Vita cun Design.

Usb Flash Drive

Frohne eClip

Usb Flash Drive eClip hè u primu clip USB di carta di carta di u mondu cù un regnu metricu. eClip hè stata onore u Silver Design iDA & Golden A 'Design Award. eClip hè liggeru, s'appoghja nantu à i vostri chjave è e funzioni cum'è una stampata per urganizà i vostri carte, ricevute è soldi. eClip pruteghja i datu persunali, a pruprietà intellettuale, i dati di l'impiegatori, i dati medichi, i segreti di u cummerciu cù un software di sicurità. eClip hè statu creatu da Frohne in Florida. U connettore di memoria d'oru hè resistente à i shock, hè resistente à i raggi, resistente à l'acqua, hè resistente à l'alcohol, hè resistente à u polveru, hè resistente à a rusticità è hè resistente à l'elettromagnete.

A Serra Elettrica

Rotation Saw

A Serra Elettrica Un serru di a catena di putere cun un manicu rivoltante. Questa catena hà una maniglia chì gira 360 ° è si ferma in anguli predefiniti. In generale, a ghjente taglia l'arbureti in orizzontale o in verticale cunvultendu a serra in certi anguli o appughjendu o inclinendu e so parte di u corpu. Sfurtunatamente, a serra sparisce spessu da l'aghjunzione di l'utilizatore o l'utilizatore deve travaglià in una pusizione difficile, chì pò causà ferite. Per cumpensà tali svantaghji, a serra pruposta hè dotata di un manicu rotante per chì l'utente pò aghjustà l'anguli di taglio.

U Decoru Di A Buttiglia

Lithuanian vodka Gold. Black Edition

U Decoru Di A Buttiglia L'oru "Vodka Lituanu D'oru. Edizione Negra "hà ereditatu u so sguardu esclusivu da l'arti populari lituani. Rombbus è herringbones, cumminati da e chjuculette, sò mudelli assai cumuni in l'arti populari lituani. Eppuru chì a riferenza à questi mutivi naziunali hà acquistatu forme più muderni - riflessioni passate misteriose sò state trasfurmate in l'arte mudernu. I culori predominanti d'oru è neri enfatizate l'ecceziunale prucessu di filtrazione di vodka per mezu di filtri di carbone è d'oru. Ciò chì face u “vodka lituanu d’oru. Edizione Negra "cusì delicata è cristallina.

Calendariu

Calendar 2014 “Flowers”

Calendariu Disegnate una stanza, purtate a staghjunalità - U calendariu di i fiori vene cun un disegnu di vasi cun 12 fiori sfarenti. Illuminate a vostra vita ogni mese cun un fiore di staghjoni. Disegni di qualità anu u putere di mudificà spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati aduprendu u cuncettu di Vita cun Design.

I Ghjuvelli

Angels OR Demons

I Ghjuvelli Assistemu à a battaglia constante trà u bonu è u male, a bughjura è a luce, ghjornu è notte, u caos è l'ordine, a guerra è a pace, l'eroe è u maleu ogni ghjornu. Indipendentemente da a nostra religione o da a nostra naziunalità, ci hè stata dicuta a storia di i nostri cumpagni constanti: un anghjulu chì si stà nantu à a nostra spalla diritta è un dimone à a sinistra, l'ànghjulu ci cunvince di fà u bonu è arregistra i nostri boni fatti. per fà gattivu è mantene di mantene i nostri atti gattivi. L'ànghjulu hè una metafora per u nostru "superego" è u diavulu significa "Id" è a battaglia constante trà a cuscenza è l'inconsciente.